sâmbătă, 1 martie 2014

Ninge

  E iarna pe pamant...Si ninge
Si gerul crunt al noptii greu ma strange
Mi-e teama si-n ganduri mi-e ceata
Si sufletul mi-e o floare de gheata....

   Privesc la jocul copilelor mele,
Gasesc in ele tot cerul cu stele.
Cantam o colinda,o-naltam catre Cer
Si toate gandurile negre pier.

  Glasul copilelor rasuna voios,
In ochii lor vad tot ce-i frumos.
Iti multumesc,Doamne,ca dai inimii mele
Iubire blanda si sclipiri de stele!

   E iarna si-i noapte si ninge...
Lumina din lampa se stinge,,
Mai spun o poveste cu-o iesle si-un Prunc,
Cu magi si pastori ce se-nchina adanc....

   Si focul in soba arde mocnit,
Copilele dragi au adormit.
Mai cant o colinda si glasu-mi se stinge,
E iarna si-i noapte si ninge...
     (c) Enache Simona

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu